fbpx
יצירת קשר

    Menu

    המדריך השלם לבחירת מערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון

    התאמת מערכת CRM עשויה להיות מסע מורכב ודורשת היכרות מעמיקה עם הפתרונות הקיימים בשוק והצרכים הייחודיים שלך.
    כדי לסייע לך במשימה הזו, הכנו מדריך יעיל שייקח אותך דרך כל הצעדים במסע הזה.

    בעלי עסקים רבים מגלים כבר בצעדים הראשונים שהמשימה הזו לא כל כך פשוטה.
    ייתכן שנגלה שהמערכת לא באמת עונה לכל הצרכים שלנו. לעתים השימוש בה מורכב ולא אינטואיטיבי. במקרים אחרים, עד שאנחנו מצליחים כבר להכשיר את הצוות שלנו להשתמש בה, הצרכים שלנו השתנו ומסע החיפושים חוזר על עצמו. סביר מאוד להניח שגם שאלת את עצמך אם התסכול הזה הכרחי. התשובה לשאלה הזו אינה חד משמעית.
    מצד אחד, אין ספק שבחירת מערכת CRM אידיאלית היא בהחלט מסע מאתגר שדורש סבלנות. עם זאת, אם ניגש למשימה הזו עם מבט ארוך טווח, חשיבה אסטרטגית וטיפת יכולת לראיית הנולד, נוכל לקבל החלטות מושכלות יותר עבור הארגון שלנו.
    כבר שנים שאנחנו ב-Novus צולחים את האתגר הזה עם בעלי עסקים ממגוון תחומים. אנחנו יודעים עד כמה המורכבות בבחירה יכולה לגרום לרבים לאבד את האמון בתהליך.

    כדי לאפשר לך לעבור את המסע הזה בעיניים פקוחות, חיברנו מדריך מקיף שישמש לך כמפת דרכים בטריטוריה הלא מוכרת הזו.

    ישנה שאלה חשובה שצריך לשאול כשתוהים איך לבחור מערכת CRM. עד כמה המערכת שנבחנת כרגע, עולה בקנה אחד עם היעדים העסקיים שלך? נניח, למשל, עסק איקומרס בינוני שמחפש דרכים להגדיל את נפח המכירות. עסק כזה זקוק למערכת שמספקת כלים יעילים לפילוח לקוחות ושיווק פרסונלי. מחקרים שנעשו בתחום מצאו כי הטמעת CRM מותאמת ליעדים עסקיים יכולה להוביל לגידול של עד 29% במכירות(!!). כך אנו לא רק מקבלים מערכת CRM מומלצת לצרכים שלנו עכשיו, אלא נכס אסטרטגי שמבטיח צמיחה מתמשכת שיגדיר את היעדים שלנו כל פעם מחדש.
    כמובן שעלינו לקחת בחשבון מאפיינים ויעדים נוספים כדי להבטיח שהמערכת תכסה את מכלול הצרכים שלנו. בין אם נדרשת לנו מערכת CRM לעסקים קטנים, או לעבודה בהיקף נרחב על פני מספר שווקים, כל מערכת תציע מענה חזק יותר בהיבטים שונים. כשהיעדים חופפים לתכונות המערכת, אנחנו כבר בכיוון הנכון.

    כל תחום מביא עמו אופי משלו ודינמיקה מובחנת. כל אלו משפיעים באופן מהותי על הפיצ'רים שנזדקק להם במערכת. נניח למשל, מוסד רפואי שמנהל אינטראקציות קבועות עם מטופלים. מערכת CRM מומלצת לארגון כזה תאפשר אינטגרציה חלקה בין רשומות המטופלים האלקטרוניות השונות. פתרון כזה יאפשר לך לייעל את הפעילות האדמיניסטרטיבית, לצמצם את מעורבות הגורם האנושי ולשפר את שביעות רצון המטופלים. התייחסות למאפייני התעשייה תבטיח שיעמוד לרשותך הרבה יותר מעוד כלי גנרי, אלא פתרון מדויק לצרכים של הלקוחות שלך. זהו בדיוק המקום שבו יעילות תפעולית וחווית לקוח מתכנסים.

    זהו ללא ספק אחד מההיבטים החשובים ביותר שיש להתייחס אליהם כשעולה השאלה איך לבחור מערכת CRM. מיפוי נכון של כלל הצמתים בהם מתנהלת אינטראקציה עם הלקוחות שלך, תאפשר לך להתאים מערכת שעונה לכל המורכבויות והצרכים הייחודיים באופי התקשורת. סוכנויות נסיעות, למשל מנהלות אינטראקציות מגוונות מאוד עם הלקוחות, מבירורים ראשוניים על עלות טיסות ומלונות, עבור בשאלות אודות שינויים במועדים או מורכבויות אחרות שעולות מהשטח במהלך החופשה ועד למשוב לאחר הטיול. מערכת CRM עוצמתית תדע כיצד לרכז את כלל האינטראקציות במחלקות וההיבטים השונים לכדי ממשק נוח וידידותי אחד. הדבר עשוי לחסוך משמעותית בזמני העבודה ולרוב, לתרום לטיפוח נאמנות הלקוחות.

    מדרגיות (Scalability) הופכת בשנים האחרונות לגורם מפתח בהתייעלות ארגונית. כמנהלים, אנו מקבלים כיום כל החלטה לאור ההבנה כי ארגון חייב להתפתח באופן מתמיד ומתמודד עם שווקים דינמיים עם צרכים המשתנים ללא הרף. אתגר זה דורש חשיבה אג'ילית ותגובה לשינויים בזמן אמת. התובנה הזו חייבת לבוא לידי ביטוי גם בבחירת מערכת CRM מתאימה. נניח, למשל, שאנו מפתחים פלטפורמה דיגיטלית ומגלים שמספר המשתמשים קופץ מדי שנה ב-25%. ארגון כזה זקוק למערכת CRM שיכול להתמודד עם נפחי תעבורה גדלים והולכים. לכן, חשוב שניקח בחשבון לא רק את הצרכים התפעוליים שלנו היום, אלא במבט ארוך טווח במערך היעדים שלנו. ראיית הנולד הזו יכולה לחסוך לנו הון בעלויות תפעול ובזמני הכשרת עובדים בשימוש במערכות.

    חשוב לוודא שמערכת ה-CRM שלך תאפשר אינטגרציה חלקה עם הכלים הקיימים שלך – מאפליקציות ללקוחות קצה ועד לצ'אטבוטים – ותשתלב בכל היבטי שרשרת האספקה. התממשקות זו תבטיח שלא נבזבז זמן על מעבר בין הכלים השונים ותיאום ביניהם. באופן כללי נאמר שכל היבט במערכת שמאפשר לארגון שלך ספציפית להסיר משימות מהגורם האנושי – הוא מבורך. לכן, חשוב להבטיח שהמערכת תציע ממשק אינטואיטיבי, קל ללמידה וידידותי למשתמש.

    הפעילות העסקית שלך לא מתרחשת אך ורק במתחם אחד. בין אם מדובר בצוותים בנקודות מכירה, סוכני שטח, או אפילו הפגישות הניהוליות שלך, חשוב שנוכל לקבל את כל הנתונים בקצות האצבעות. מערכת CRM נגישה לנייד יכולה לקדם עלייה של עד 25% בסגירת מכירות ותשפר משמעותית את התקשורת עם לקוחות.


    המסע אל המערכת המנצחת רצוף לא מעט אתגרים ודורש חשיבה רחבת היקף.
    לאורך כל המסע הזה, Novus הם מורי הדרך שלך. התובנות שרכשנו במשך שנים של שיתופי פעולה עם ארגונים ממגוון תחומים, יאפשרו לנו להרחיב את נקודת המבט שלך.
    לא פעם, גילו בעלי עסקים נקודות ותרחישים שבכלל לא שקלו וששינו באופן משמעותי את תהליך קבלת ההחלטות שלהם. יחד, בתהליך מבוסס נתונים ומותאם במדויק ליעדים ואופי התעשייה שלך, נתאים מערכת CRM מדויקת ושתבטיח יעילות ארגונית אופטימלית.

    רוצה ללמוד עוד על כל מה שיש לנו להציע?
    אנחנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר עוד היום ואנחנו כבר איתך.

    חדשות נוספות:

    צ'טבוט הסתדרות המעו"ף

    צ'אטבוט: 4 טיפים מנצחים וסיפור הצלחה אחד

    במאמר זה נבחן דרך שיתוף פעולה מוצלח שלנו עם הסתדרות המעו"ף, כיצד הצ'אטבוט הנכון יכול לחולל מהפכה ולספק מענה גם במקומות בהם אנחנו משוכנעים שלא ניתן להחליף את הנציג האנושי.

    רובוט מצביע על לוח בו כתוב 2024 ומסביר איך מייצרים חווית לקוח

    איך מייצרים חווית לקוח שתתאים לרוח התקופה? תובנות לשנת 2024

    מהמקום בו אנחנו נמצאים כעת, קשה לסקור את שנת 2023 ממעוף הציפור. החודשים האחרונים מהדהדים בעוצמה ובמובנים רבים, ה-7 באוקטובר איפס לכולנו את לוח השנה. ואכן, אין ספק שעסקים בישראל מתמודדים עם אתגרים רבים שהמצב המלחמתי הביא ועוד יביא עמו. ככל הנראה, כולנו נצטרך לעשות התאמות. האמירה "מה שהיה הוא לא מה שיהיה", נכונה לחלוטין […]

    שולחן תכנון עם טבלאות במוקד שירות לקוחות

    כיצד נחשב נכון את עלות השיחה הנכנסת במוקד שירות לקוחות?

    מרכז השירות הוא הלב הפועם של העסק, אבל כל לב חזק ומתפקד זקוק לתחזוקה וניהול נכונים. אין ספק שאחד מהאתגרים הגדולים ביותר במסע הזה הוא חישוב העלויות. לא תמיד קל להעריך כמה עולות לנו השיחות. כאן, נסביר בדיוק איך זה עובד.