fbpx
יצירת קשר

    Menu

    צ'אטבוט:
    4 טיפים מנצחים וסיפור הצלחה אחד

    במאמר זה נבחן דרך שיתוף פעולה מוצלח שלנו עם הסתדרות המעו"ף,
    כיצד הצ'אטבוט הנכון יכול לחולל מהפכה ולספק מענה גם במקומות בהם אנחנו משוכנעים שלא ניתן להחליף את הנציג האנושי.

     

    רובוט מצביע על לוח בו כתוב 2024 ומסביר איך מייצרים חווית לקוח

    איך מייצרים חווית לקוח שתתאים לרוח התקופה? תובנות לשנת 2024

    מהמקום בו אנחנו נמצאים כעת, קשה לסקור את שנת 2023 ממעוף הציפור. החודשים האחרונים מהדהדים בעוצמה ובמובנים רבים, ה-7 באוקטובר איפס לכולנו את לוח השנה. ואכן, אין ספק שעסקים בישראל מתמודדים עם אתגרים רבים שהמצב המלחמתי הביא ועוד יביא עמו. ככל הנראה, כולנו נצטרך לעשות התאמות. האמירה "מה שהיה הוא לא מה שיהיה", נכונה לחלוטין […]

    קוביות עץ ועליהן האותיות CRM המייצגות מערכת CRM

    המדריך השלם לבחירת מערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון

    התאמת מערכת CRM עשויה להיות מסע מורכב ודורשת היכרות מעמיקה עם הפתרונות הקיימים בשוק והצרכים הייחודיים שלך.
    כדי לסייע לך במשימה הזו, הכנו מדריך יעיל שייקח אותך דרך כל הצעדים במסע הזה.

    שולחן תכנון עם טבלאות במוקד שירות לקוחות

    כיצד נחשב נכון את עלות השיחה הנכנסת במוקד שירות לקוחות?

    מרכז השירות הוא הלב הפועם של העסק, אבל כל לב חזק ומתפקד זקוק לתחזוקה וניהול נכונים. אין ספק שאחד מהאתגרים הגדולים ביותר במסע הזה הוא חישוב העלויות. לא תמיד קל להעריך כמה עולות לנו השיחות. כאן, נסביר בדיוק איך זה עובד.