צ'אטבוט:
4 טיפים מנצחים וסיפור הצלחה אחד
במאמר זה נבחן דרך שיתוף פעולה מוצלח שלנו עם הסתדרות המעו"ף,
כיצד הצ'אטבוט הנכון יכול לחולל מהפכה ולספק מענה גם במקומות בהם אנחנו משוכנעים שלא ניתן להחליף את הנציג האנושי.
איך מייצרים חווית לקוח שתתאים לרוח התקופה? תובנות לשנת 2024
מהמקום בו אנחנו נמצאים כעת, קשה לסקור את שנת 2023 ממעוף הציפור. החודשים האחרונים מהדהדים בעוצמה ובמובנים רבים, ה-7 באוקטובר איפס לכולנו את לוח השנה. ואכן, אין ספק שעסקים בישראל מתמודדים עם אתגרים רבים שהמצב המלחמתי הביא ועוד יביא עמו. ככל הנראה, כולנו נצטרך לעשות התאמות. האמירה "מה שהיה הוא לא מה שיהיה", נכונה לחלוטין […]
המדריך השלם לבחירת מערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון
התאמת מערכת CRM עשויה להיות מסע מורכב ודורשת היכרות מעמיקה עם הפתרונות הקיימים בשוק והצרכים הייחודיים שלך.
כדי לסייע לך במשימה הזו, הכנו מדריך יעיל שייקח אותך דרך כל הצעדים במסע הזה.
כיצד נחשב נכון את עלות השיחה הנכנסת במוקד שירות לקוחות?
מרכז השירות הוא הלב הפועם של העסק, אבל כל לב חזק ומתפקד זקוק לתחזוקה וניהול נכונים. אין ספק שאחד מהאתגרים הגדולים ביותר במסע הזה הוא חישוב העלויות. לא תמיד קל להעריך כמה עולות לנו השיחות. כאן, נסביר בדיוק איך זה עובד.