כדי ליצור אסטרטגיית חווית לקוח איכותית באמת, כזאת שבונה מערכות יחסים ארוכות טווח, צריך קודם כל לחפור פנימה, לשאול שאלות ולאתגר את הסטטוס קוו. החדשות הטובות הן שהתהליך הזה מרגש לא פחות משהוא מאתגר. אנחנו מאמינים שהדרך הרבה פעמים חשובה הרבה יותר מהתוצאה וגם הלקוחות שלנו מגלים שהמסע הזה יכול להיות כיף ענק!
עיצוב
חווית לקוח
הדרך הטובה ביותר לעצב חווית לקוח בחוץ – היא לטפל במה שקורה לארגון מבפנים.
אנחנו מניחים שאתם רוצים לשפר את מסעות הלקוח בארגון. להפוך אותם לזורמים, חלקים ויוצאי דופן. ברור.
אתם רוצים שלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב (ושוב). אתם רוצים שהם ימליצו עליכם לאחרים. ובגדול. אתם רוצים לסחוט מהם 'WOW' בסוף המסע. והכי חשוב, אתם רוצים שכל הטוב הזה, לא יגרור אתכם להוצאות כבדות.
מי לא היה רוצה?
מקשיבים
בשלב הראשוני ביותר, אנחנו פשוט נכנסים לארגון ושותקים. זה הזמן להקשיב, ללמוד אותך ולהבין לעומק את התפקידים, המבנה, התהליכים, קהל הלקוחות והשוק שלך לעומק. אלו חומרי הגלם שאיתם נבנה חווית לקוח מותאמת אישית
חוקרים
אנחנו מקימים עבורך קבוצות מיקוד שמאפשרות לנו להיכנס לרזולוציות הקטנות ביותר, להבין את השפה הפנימית, הבעיות והתשוקות של הלקוחות שלך. בסדרה של ראיונות, תצפיות וטכניקות חקר ייחודיות, נתחיל להניח יסודות לאסטרטגיית ניהול חווית לקוח יעילה
מאפיינים
הגענו לרגע בו אנחנו מרכזים את כל הנתונים והתובנות שאספנו ומתחילים להסיק מסקנות. בשלב הזה, אנחנו מצפים להכיר אותך כל כך טוב, עד שכל יעד שלך הופך ליעד שלנו. זו המחויבות שמאפשרת לנו להבטיח שיפור מתמיד ותוכנית עבודה מדויקת
פועלים
אחרי שגיבשנו תוכנית מדויקת בשיח משותף, נשאר רק להתחיל לעבוד. הצוות שלך ילמד איך לעשות שימש אופטימלי בכלים שיישמנו ואנחנו מספקים לך ייעוץ מתמיד וממשיכים לשפר בהתאם למציאות והצרכים המשתנים.
זה הרגע בו יתחיל להיכנס הטאץ' האישי, עם עיצוב ייחודי לך, בניית פלטפורמות שקולעות בול לקהל שלך ובניית כלי מעקב שלא ישאירו אבן אחת לא הפוכה
ומה מחכה לך בסוף הדרך?
בשתי מילים?
מצוינות
תפעולית
בתהליך ממוקד ומכוון מטרה, אנחנו מעצבים יחד חווית לקוח שמבטיחה מצוינות תפעולית, מסעות לקוח אינטואיטיביים ופשוטים וייעול אופטימלי של הזמן והמשאבים שלך.
עכשיו, כשכל נקודת מגע עם הלקוח שלך עברה טיפול עמוק – נשאר רק לעקוב אחר הביצועים ולהתחיל לחגוג ניצחונות.