fbpx
יצירת קשר

    Menu

    כדי ליצור אסטרטגיית חווית לקוח איכותית באמת, כזאת שבונה מערכות יחסים ארוכות טווח, צריך קודם כל לחפור פנימה, לשאול שאלות ולאתגר את הסטטוס קוו. החדשות הטובות הן שהתהליך הזה מרגש לא פחות משהוא מאתגר. אנחנו מאמינים שהדרך הרבה פעמים חשובה הרבה יותר מהתוצאה וגם הלקוחות שלנו מגלים שהמסע הזה יכול להיות כיף ענק!

    אז מה שאנחנו עושים, זה קודם כל לשאול 'מה' ו'למה'.

    אוקיי, אבל תכל'ס – איך זה עובד?

    מקשיבים

    בשלב הראשוני ביותר, אנחנו פשוט נכנסים לארגון ושותקים. זה הזמן להקשיב, ללמוד אותך ולהבין לעומק את התפקידים, המבנה, התהליכים, קהל הלקוחות והשוק שלך לעומק. אלו חומרי הגלם שאיתם נבנה חווית לקוח מותאמת אישית

    חוקרים

    אנחנו מקימים עבורך קבוצות מיקוד שמאפשרות לנו להיכנס לרזולוציות הקטנות ביותר, להבין את השפה הפנימית, הבעיות והתשוקות של הלקוחות שלך. בסדרה של ראיונות, תצפיות וטכניקות חקר ייחודיות, נתחיל להניח יסודות לאסטרטגיית ניהול חווית לקוח יעילה

    מאפיינים

    הגענו לרגע בו אנחנו מרכזים את כל הנתונים והתובנות שאספנו ומתחילים להסיק מסקנות. בשלב הזה, אנחנו מצפים להכיר אותך כל כך טוב, עד שכל יעד שלך הופך ליעד שלנו. זו המחויבות שמאפשרת לנו להבטיח שיפור מתמיד ותוכנית עבודה מדויקת

    פועלים

    אחרי שגיבשנו תוכנית מדויקת בשיח משותף, נשאר רק להתחיל לעבוד. הצוות שלך ילמד איך לעשות שימש אופטימלי בכלים שיישמנו ואנחנו מספקים לך ייעוץ מתמיד וממשיכים לשפר בהתאם למציאות והצרכים המשתנים.

    זה הרגע בו יתחיל להיכנס הטאץ' האישי, עם עיצוב ייחודי לך, בניית פלטפורמות שקולעות בול לקהל שלך ובניית כלי מעקב שלא ישאירו אבן אחת לא הפוכה

    ומה מחכה לך בסוף הדרך?
    בשתי מילים?

    מצוינות
    תפעולית

    בתהליך ממוקד ומכוון מטרה, אנחנו מעצבים יחד חווית לקוח שמבטיחה מצוינות תפעולית, מסעות לקוח אינטואיטיביים ופשוטים וייעול אופטימלי של הזמן והמשאבים שלך.

    עכשיו, כשכל נקודת מגע עם הלקוח שלך עברה טיפול עמוק – נשאר רק לעקוב אחר הביצועים ולהתחיל לחגוג ניצחונות.

    דיגיטל בשירות
    השירות

    רוצים להגיב במהירות לשינויים ואולי אפילו ליצור אותם?

    ביחד נמפה את כל האפשרויות שלכם להטמעת כלים דיגיטליים מתקדמים ומדויקים למסע הלקוח ונבטיח חוויית לקוח אופטימלית. כשחוויית הלקוח מעוגנת בתהליכים ארגוניים נכונים, אתם יכולים להגיב מהר לשינויים ולקדם צמיחה ושגשוג.

    ייעול והקמת
    מוקד שירות ומכירה

    המעבר לכלים דיגיטליים במערך השירות שלך לא חייב לבוא על חשבון המגע האנושי. עם הליווי הצמוד של Novus, נקים מערכי שירות ומכירות חכמים, חסכוניים ואפקטיביים שיעניקו את החוויה האופטימלית ללקוח בכל שלב במסע שלו.
    יחד נגבש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, במטרה לשדרג ולייעל את תהליכי העבודה ומסעות הלקוח, באמצעות פתרונות אפקטיביים ומותאמים אישית גם לארגון וגם ללקוחות

    הרצאות וסדנאות
    לעובדים ומנהלים

    אנחנו כל כך מתרגשים מהתובנות שצברנו, שקשה לנו לשמור אותן לעצמנו.
    במשך עשורים, ליווינו אינספור לקוחות בעולמות ה-CX והכרנו לעומק צרכים ואתגרים מגוונים. בנינו עבורך מערך עשיר של סדנאות והדרכות שיעשירו את הצוותים שלך ויאפשרו לך ליישם צעדים פשוטים אך מדויקים להתייעלות בארגון.
    פיתחנו מערך הדרכות וסדנאות המאפשר לנו לנהל מפגשי לימוד קצרים ומדויקים, ולכם תועלת מקסימלית וארגז כלים לשימוש מידי.