fbpx
יצירת קשר

    Menu

    מבינים עסקים – מדברים טכנולוגיה

    אנחנו מציעים הרבה יותר מהקמת מוקד שירות, אנחנו מפתחים פתרונות מקיפים שיגשרו על הפער בין היעדים העסקיים שלך, הכלים הטכנולוגיים שמשרתים אותך והצרכים המיידיים של קהל הלקוחות. אנחנו יודעים עד כמה העולמות האלה מדברים בשפות שונות. אבל יש חדשות טובות – אנחנו אלופים בתרגום.

    איך מתנהל תהליך הקמת מוקד שירות?

    חוויות אנושיות הן הלחם והחמאה שלנו. בכל שלב במסע המשותף שלנו, נאסוף משוב מהתנהגות הלקוח, נכיר את הצרכים ונקודות התסכול שלהם ונבנה מערך מדויק, רגיש ויעיל שיאפשר לך לזכות באמון שלהם בכל פעם מחדש.

    ארבעה יסודות להקמת מערך מכירות ושירות שמביא תוצאות:

    למידה

    בשלב הראשון, אנחנו נהפוך לצופים שקטים ונקדיש זמן ומאמצים להבין את הארגון שלך, המבנה שלו, תהליכי ואופני התקשורת הקיימים מול קהל הלקוחות והשוק בו הוא פועל. התובנות שנאסוף יאפשרו לנו לבנות חווית לקוח מותאמת אישית שתבוא לידי ביטוי בכל שלב במערך השירות.

    הטמעת טכנולוגיות

    הקמת מוקד מצליח תלויה בין השאר בפתרונות הטכנולוגיים הנכונים. אחרי שנכיר את הצרכים שלך לעומק, נבחר את הכלים המתאימים ביותר ונטמיע מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM), תוכנות ניהול תקלות ותלונות, צ'אטבוטים וכלי אוטומציה רבים נוספים שייעלו את האינטראקציות עם הלקוחות. במקביל, נאפיין את ערוצי התקשורת ואופי המסרים כדי להבטיח שהלקוחות שלך יקבלו מענה רגיש ומותאם לצרכים שלהם.

    הכשרת צוות העובדים

    יעילות מערך השירות שלך נמדדת בהון האנושי שמפעיל אותו. צוות Novus יספק לכל הצוותים שלך הדרכה והנחייה שוטפת כדי להפוך אותם למומחים בלתי מנוצחים בפתרון בעיות, עם מיומנויות תקשורת גבוהות ומקצועיות בלתי מתפשרת. אחרי הכול ניהול מערך מכירות מבוסס ידע הוא המפתח להשתפרות מתמדת.

    ניטור ביצועים ושיפור מתמיד

    יחד, נגדיר את ה-KPI המדויקים ליעדים העסקיים שלך ונבנה פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו לך לעקוב אחריהם ולקבל תוצאות מדידות לאורך זמן. המשוב המתמשך הזה יאפשר לך להתייעל כל הזמן ולהתאים את עצמך לצרכי הלקוח המשתנים ודינמיקת השוק. כך, נבטיח שנוכל תמיד להשתפר.

    שנתחיל בתהליך בניית מערך מכירות ושירות שישנה מהיסוד את השאיפות הארגוניות שלך?

    עיצוב חווית
    לקוח

    במציאות הדינמית של היום, הארגון שלך חייב לנוע קדימה כל הזמן.
    Novus מלווה אותך בכל צעד במסע אל עבר תהליכי שירות ומכירה אפקטיביים מתמיד.
    עם אפיון מדויק, מחקר מתמיד, תהליכי עבודה חדשניים וכלים טכנולוגיים מותאמים אישית, נעזור לך לפרוץ חסמים ולהגדיר מחדש את אופק האפשרויות שלך

    דיגיטל בשירות
    השירות

    רוצים להגיב במהירות לשינויים ואולי אפילו ליצור אותם?

    ביחד נמפה את כל האפשרויות שלכם להטמעת כלים דיגיטליים מתקדמים ומדויקים למסע הלקוח ונבטיח חוויית לקוח אופטימלית. כשחוויית הלקוח מעוגנת בתהליכים ארגוניים נכונים, אתם יכולים להגיב מהר לשינויים ולקדם צמיחה ושגשוג.

    הרצאות וסדנאות
    לעובדים ומנהלים

    אנחנו כל כך מתרגשים מהתובנות שצברנו, שקשה לנו לשמור אותן לעצמנו.
    במשך עשורים, ליווינו אינספור לקוחות בעולמות ה-CX והכרנו לעומק צרכים ואתגרים מגוונים. בנינו עבורך מערך עשיר של סדנאות והדרכות שיעשירו את הצוותים שלך ויאפשרו לך ליישם צעדים פשוטים אך מדויקים להתייעלות בארגון.
    פיתחנו מערך הדרכות וסדנאות המאפשר לנו לנהל מפגשי לימוד קצרים ומדויקים, ולכם תועלת מקסימלית וארגז כלים לשימוש מידי.