fbpx
יצירת קשר

    Menu

    הרצאות וסדנאות לחווית לקוח מנצחת

    כדי לבנות צוות מקצועי ולויאלי, נדרשים שלושה דברים – הכשרה, הכשרה והכשרה.

    Novus משתפת בתובנות המקצועיות שמנחות את הצוות שלנו כבר שנים ומציעה מגוון סדנאות מקצועיות לעובדים בכל הזירות.
    מערך ההדרכות שלנו תוכננו כדי לקדם שינוי עוצמתי בארגון שלך ולהבטיח שכל העובדים שלך מגויסים לתהליכי ההתייעלות ובניית חווית לקוח מקיפה.

    לך נשאר רק לשתף אותנו בצרכים שלך, ואנחנו כבר נדאג לשאר.

    מה אנחנו מציעים לך?

    לא משנה אם הארגון שלך מספק שירותים או מוצרים, מפעיל מערך שירות טלפוני או מנוהל כולו בדיגיטל, יש לנו את הכלים, הידע והתובנות שיאפשרו לך ליצור יתרון מתמיד בתעשייה, לבנות אסטרטגיה מדויקת ולהבטיח נאמנות לקוח אופטימלית.

    מגוון רחב של סדנאות לעובדים לכל מטרה

    רוצה ללמוד על עוד מגוון סדנאות לעובדים שזמינות לך דרכנו?
    פשוט פונים אלינו כאן ונעזור לך לבחור בפתרון שיעצים את הצוות שלך

    ניהול חווית לקוח מעשית

    תוכניות עבודה הן יפות וחשובות – אבל כשהחזון הגרנדיוזי יורד לשטח, רק טבעי שייווצרו פערים. הסדנאות שלנו בתחום חווית הלקוח יעניקו לעובדים שלך כלים קריטיים ליישם את הכלים הטכנולוגיים שזמינים להם באופן מדויק. יחד, נלמד איך להטמיע טרנספורמציה דיגיטלית בהתאם לאסטרטגיה הייחודית של הארגון, לנהל ביעילות תקשורת רב-ערוצית, להבטיח תקשורת מתמדת וחלקה בין מגוון אינטראקציות ולאסוף תובנות מכל שיחה עם לקוח שניתן ליישם בפועל בתהליכי העבודה – כדי שתמיד נמשיך להשתפר

    הרצאות
    וסדנאות למנהלים

    אנו מציעים מגוון רחב של סדנאות והרצאות לצוות הניהולי שיעניקו כלים חשובים לשיפור השירות והתייעלות בכל החזיתות. תוכניות ההכשרה שלנו לא רק יעניקו ערך מוסף לעובדים, אלא יהפכו אותם לסוכנים משמעותיים בקידום התייעלות וטרנספורמציה דיגיטלית בעסק.

    סדנת עיצוב חווית לקוח למנהלים

    מסע מובנה ומרתק שלא רק יאפשר לך לבנות אסטרטגיה חכמה לשיפור חווית לקוח, אלא גם ישנה מהיסוד את התרבות הארגונית שלך. במהלך הסדנא, המשתתפים ילמדו איך להגדיר מסעות לקוח מדויקים, לבנות אינטראקציות יעילות מול הלקוחות ולהתאים את הכלים שלהם למטרות וקהלי היעד בכל הפלטפורמות.

    שנקבע לנו שיחה?

    סדנאות
    שירות ומכירה

    לא מדובר בעוד הרצאה גנרית, אנחנו באים בכל ההתלהבות כדי להעביר את העובדים שלך תהליך משמעותי. עם שיחות סימולציה מותאמות אישית לאופי הארגון שלך, משחקי תפקידים וחשיבה יצירתית ולא שגרתית, נעזור לעובדים שלך לחשוב מחוץ לקופסא ונגייס אותם להצלחת הארגון יותר מתמיד. בסדנא, העובדים יאמצו חשיבה ממוקדת לקוח וירכשו מיומנויות תקשורת מתקדמות.

    עיצוב חווית
    לקוח

    במציאות הדינמית של היום, הארגון שלך חייב לנוע קדימה כל הזמן.
    Novus מלווה אותך בכל צעד במסע אל עבר תהליכי שירות ומכירה אפקטיביים מתמיד.
    עם אפיון מדויק, מחקר מתמיד, תהליכי עבודה חדשניים וכלים טכנולוגיים מותאמים אישית, נעזור לך לפרוץ חסמים ולהגדיר מחדש את אופק האפשרויות שלך

    דיגיטל בשירות
    השירות

    רוצים להגיב במהירות לשינויים ואולי אפילו ליצור אותם?

    ביחד נמפה את כל האפשרויות שלכם להטמעת כלים דיגיטליים מתקדמים ומדויקים למסע הלקוח ונבטיח חוויית לקוח אופטימלית. כשחוויית הלקוח מעוגנת בתהליכים ארגוניים נכונים, אתם יכולים להגיב מהר לשינויים ולקדם צמיחה ושגשוג.

    ייעול והקמת
    מוקד שירות ומכירה

    המעבר לכלים דיגיטליים במערך השירות שלך לא חייב לבוא על חשבון המגע האנושי. עם הליווי הצמוד של Novus, נקים מערכי שירות ומכירות חכמים, חסכוניים ואפקטיביים שיעניקו את החוויה האופטימלית ללקוח בכל שלב במסע שלו.
    יחד נגבש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, במטרה לשדרג ולייעל את תהליכי העבודה ומסעות הלקוח, באמצעות פתרונות אפקטיביים ומותאמים אישית גם לארגון וגם ללקוחות