מה אנחנו מציעים לך?
לא משנה אם הארגון שלך מספק שירותים או מוצרים, מפעיל מערך שירות טלפוני או מנוהל כולו בדיגיטל, יש לנו את הכלים, הידע והתובנות שיאפשרו לך ליצור יתרון מתמיד בתעשייה, לבנות אסטרטגיה מדויקת ולהבטיח נאמנות לקוח אופטימלית.
כדי לבנות צוות מקצועי ולויאלי, נדרשים שלושה דברים – הכשרה, הכשרה והכשרה.
Novus משתפת בתובנות המקצועיות שמנחות את הצוות שלנו כבר שנים ומציעה מגוון סדנאות מקצועיות לעובדים בכל הזירות.
מערך ההדרכות שלנו תוכננו כדי לקדם שינוי עוצמתי בארגון שלך ולהבטיח שכל העובדים שלך מגויסים לתהליכי ההתייעלות ובניית חווית לקוח מקיפה.
לך נשאר רק לשתף אותנו בצרכים שלך, ואנחנו כבר נדאג לשאר.
לא משנה אם הארגון שלך מספק שירותים או מוצרים, מפעיל מערך שירות טלפוני או מנוהל כולו בדיגיטל, יש לנו את הכלים, הידע והתובנות שיאפשרו לך ליצור יתרון מתמיד בתעשייה, לבנות אסטרטגיה מדויקת ולהבטיח נאמנות לקוח אופטימלית.
רוצה ללמוד על עוד מגוון סדנאות לעובדים שזמינות לך דרכנו?
פשוט פונים אלינו כאן ונעזור לך לבחור בפתרון שיעצים את הצוות שלך
ניהול חווית לקוח מעשית
תוכניות עבודה הן יפות וחשובות – אבל כשהחזון הגרנדיוזי יורד לשטח, רק טבעי שייווצרו פערים. הסדנאות שלנו בתחום חווית הלקוח יעניקו לעובדים שלך כלים קריטיים ליישם את הכלים הטכנולוגיים שזמינים להם באופן מדויק. יחד, נלמד איך להטמיע טרנספורמציה דיגיטלית בהתאם לאסטרטגיה הייחודית של הארגון, לנהל ביעילות תקשורת רב-ערוצית, להבטיח תקשורת מתמדת וחלקה בין מגוון אינטראקציות ולאסוף תובנות מכל שיחה עם לקוח שניתן ליישם בפועל בתהליכי העבודה – כדי שתמיד נמשיך להשתפר
הרצאות
וסדנאות למנהלים
אנו מציעים מגוון רחב של סדנאות והרצאות לצוות הניהולי שיעניקו כלים חשובים לשיפור השירות והתייעלות בכל החזיתות. תוכניות ההכשרה שלנו לא רק יעניקו ערך מוסף לעובדים, אלא יהפכו אותם לסוכנים משמעותיים בקידום התייעלות וטרנספורמציה דיגיטלית בעסק.
מסע מובנה ומרתק שלא רק יאפשר לך לבנות אסטרטגיה חכמה לשיפור חווית לקוח, אלא גם ישנה מהיסוד את התרבות הארגונית שלך. במהלך הסדנא, המשתתפים ילמדו איך להגדיר מסעות לקוח מדויקים, לבנות אינטראקציות יעילות מול הלקוחות ולהתאים את הכלים שלהם למטרות וקהלי היעד בכל הפלטפורמות.
סדנאות
שירות ומכירה
לא מדובר בעוד הרצאה גנרית, אנחנו באים בכל ההתלהבות כדי להעביר את העובדים שלך תהליך משמעותי. עם שיחות סימולציה מותאמות אישית לאופי הארגון שלך, משחקי תפקידים וחשיבה יצירתית ולא שגרתית, נעזור לעובדים שלך לחשוב מחוץ לקופסא ונגייס אותם להצלחת הארגון יותר מתמיד. בסדנא, העובדים יאמצו חשיבה ממוקדת לקוח וירכשו מיומנויות תקשורת מתקדמות.