fbpx
יצירת קשר

    Menu

    איך יוצרים חוויית לקוח שמספקת את הסחורה?

    כולנו יודעים שטרנספורמציה דיגיטלית היא העתיד, אבל עם יד על הלב, כמה מאיתנו מבינים עד הסוף מה זה אומר? אנחנו רוצים להתייעל, להגיע ליותר לקוחות מתמיד ולחסוך בזמן וכוח אדם. אבל מה שאנחנו בטוח לא רוצים, זה שהלקוחות שלנו ידברו עם רובוטים. כדי למצות את כל מה שיש למהפכה הדיגיטלית להציע לנו, אנחנו חייבים קודם כל להקשיב.
    בין אם נלך על הטמעת CRM, צ'אטבוט, או כל אינטגרציה אחרת, החשוב ביותר הוא לוודא שאנו בונים פתרון כולל, הוליסטי שמבטיח סגירה מהירה ככל הניתן והחשוב ביותר – מבטיח חוויית לקוח חלקה ונעימה.

    איך זה עובד?

    טרנספורמציה דיגיטלית

    01

    איסוף תובנות על הקהל באופן מתמיד
    חוויית לקוח עם צ'אטבוט משתדרגת באופן דרמטי כשיש לנו את היכולת להכיר את השפה והצרכים של הפונים שלנו. כל אינטראקציה עם לקוחות יכולה ללמד אותנו המון על הצרכים, התסכולים, החששות ונקודות ההימנעות שלהם. הכלים שניישם חייבים להפוך כל תובנה כזו להזדמנות להשתפר, לדייק את תהליכי המכירה והשירות ולהעניק מענה אישי ויעיל יותר.
    כמה זמן זה ייקח? התשובה פשוטה – זה לא מסתיים לעולם.

    02

    מערכות תקשורת מתקדמות
    חוויית לקוח איכותית מתחילה בניהול מיטבי של מערך התקשורת. עם מגוון רחב של כלים חכמים לתקשורת רב ערוצים – ממערכות IVR ועד פתרונות טלפוניה חכמים, נוכל לנתב בחוכמה את הלקוחות כדי לייעל את מענה הצוות מצד אחד ומבלי לסרבל את הלקוח במבוך ארוך ומתסכל מול מענה אוטומטי, מצד שני.
    זה הזמן להעביר כמה שיותר משימות לכלים אוטומטיים ולפנות את העובדים שלך למשימות משמעותיות יותר. מאיסוף נתונים ועד לשיווק ומכירות, ננצל יחד כל הזדמנות לנהל את תהליכי העבודה.

    מערכות CRM

    ידע מבוסס נתונים הוא המפתח לחוויית לקוח יוצאת דופן. לשם כך, נטמיע מערכות CRM מתקדמות המשתלבות במדויק עם כלי אוטומציה שיווקית קיימים בארגון. המערכת תאפשר לך לנהל את הלקוחות שלך, לאפיין אותם לפי משפכים שונים ולשלוט במפלי הנתונים האדירים על ממשק נוח ומרוכז ומסרים פרסונליים.

    כלי אוטומציה דיגיטלית

    כלי אוטומציה דיגיטליים מנהלים עבורנו תהליכים, מסיקים מסקנות ומייעלים באופן משמעותי את תהליכי העבודה.
    כלים כאלה יכולים לעזור לנו לאתר ולהימנע משגיאות, לייעל את מהירות התגובה, לעבוד מדויק ולהפנות כוח אדם למשימות חשובות יותר.
    מהטמעת Manychat ועד לכלים רב שימושיים כמו Microsoft Dynamics Crm ו-Salesforce, אנחנו מספקים לך את המענה השלם ובונים מערך אוטומטי אנושי, נגיש ושניתן להתאים בכל עת לדרישות המשתנות.

     

    רוצה ללמוד עוד איך נגייס כלים דיגיטליים בשירות חוויית הלקוח שלך?
    אנחנו מזמינים אותך לדבר איתנו ונשמח לענות על כל שאלה.

    עיצוב חווית
    לקוח

    במציאות הדינמית של היום, הארגון שלך חייב לנוע קדימה כל הזמן.
    Novus מלווה אותך בכל צעד במסע אל עבר תהליכי שירות ומכירה אפקטיביים מתמיד.
    עם אפיון מדויק, מחקר מתמיד, תהליכי עבודה חדשניים וכלים טכנולוגיים מותאמים אישית, נעזור לך לפרוץ חסמים ולהגדיר מחדש את אופק האפשרויות שלך

    ייעול והקמת
    מוקד שירות ומכירה

    המעבר לכלים דיגיטליים במערך השירות שלך לא חייב לבוא על חשבון המגע האנושי. עם הליווי הצמוד של Novus, נקים מערכי שירות ומכירות חכמים, חסכוניים ואפקטיביים שיעניקו את החוויה האופטימלית ללקוח בכל שלב במסע שלו.
    יחד נגבש את האסטרטגיה הדיגיטלית שלכם, במטרה לשדרג ולייעל את תהליכי העבודה ומסעות הלקוח, באמצעות פתרונות אפקטיביים ומותאמים אישית גם לארגון וגם ללקוחות

    הרצאות וסדנאות
    לעובדים ומנהלים

    אנחנו כל כך מתרגשים מהתובנות שצברנו, שקשה לנו לשמור אותן לעצמנו.
    במשך עשורים, ליווינו אינספור לקוחות בעולמות ה-CX והכרנו לעומק צרכים ואתגרים מגוונים. בנינו עבורך מערך עשיר של סדנאות והדרכות שיעשירו את הצוותים שלך ויאפשרו לך ליישם צעדים פשוטים אך מדויקים להתייעלות בארגון.
    פיתחנו מערך הדרכות וסדנאות המאפשר לנו לנהל מפגשי לימוד קצרים ומדויקים, ולכם תועלת מקסימלית וארגז כלים לשימוש מידי.