איך יוצרים חוויית לקוח שמספקת את הסחורה?
כולנו יודעים שטרנספורמציה דיגיטלית היא העתיד, אבל עם יד על הלב, כמה מאיתנו מבינים עד הסוף מה זה אומר? אנחנו רוצים להתייעל, להגיע ליותר לקוחות מתמיד ולחסוך בזמן וכוח אדם. אבל מה שאנחנו בטוח לא רוצים, זה שהלקוחות שלנו ידברו עם רובוטים. כדי למצות את כל מה שיש למהפכה הדיגיטלית להציע לנו, אנחנו חייבים קודם כל להקשיב.
בין אם נלך על הטמעת CRM, צ'אטבוט, או כל אינטגרציה אחרת, החשוב ביותר הוא לוודא שאנו בונים פתרון כולל, הוליסטי שמבטיח סגירה מהירה ככל הניתן והחשוב ביותר – מבטיח חוויית לקוח חלקה ונעימה.